Během letních prázdnin jsem intenzivně připravoval natáčení produktového videa pro Klenotnictví a hodinářství Altman. Jednalo se o prezentaci luxusních hodinek značky Breitling, konkrétně o Breitling Premier Chronograph 42. Jen pro zajímavost, cena těchto hodinek je okolo 150 tisíc korun.
Video mělo mít délku maximálně 1 minutu, aby bylo efektivní, jasné a dalo se dát na sociální sítě – YouTube, Facebook a Instagram.
Společně s Klárkou a Terkou jsme hledali interiér k natočení. Ideálně v Plzni a pokud možno s nádechem z období první republiky. Hodinky Breitling jsou totiž velmi elegantní a při přípravě scénáře a storyboardu jsem měl před očima pracovnu nebo obývací pokoj z první poloviny 20. století. Po nějaké době se nám podařilo domluvit naprosto výjimečné místo – Loosovy interiéry. Tímto bych chtěl poděkovat zejména paní Ing. Anně Gaierové, Daniele Sklenářové a Odboru památkové péče za možnost natáčení v tak unikátních prostorách.
Hlavní roli hrají samozřejmě samotné hodinky Breitling a Ondřej Žitek. Ondra působí velmi přesvědčivě, elegantně a charismaticky. Role se ujal bez jakéhokoliv ostychu a byla radost s ním spolupracovat. Video je obohaceno hlubokým a působivým hlasem Radka Dvořáka a podpořeno light-jazzovou hudbou, kterou jsem nahrál na saxofon, basu, bicí nástroje a klavír.



